10 August

0
70

” Iata i s-a îngâmfat sufletul , nu este fara prihana în el ; dar cel neprihanit va trai prin credinta lui.” Habacuc 2:4

Cred ca va aduceti aminte ca în urma cunumaicâtiva ani, întâlneam peste tot reclame precum : “Dati copiilor ciocolata !” ” Consumati Coca Cola !”Scopul acestora era cresterea vânzarilor. Aceste reclame si-au atins scopul pentru ca vânzarile pentru produsele prezentate au crescut cu aproape 60%

Din anii 70 , reclamele au intrat si pe terenurile sportive , având un îndemn si mai persuasiv: “Ciocolata este cea mai buna alegere ,mergi si cumpara acest produs!”

Astazi însa,reclamele ne coplesesc. Spre deosebire de anii trecuti, acestea apeleaza acum la cele mai adânci sentimente si trairi umane. Suntem îndemnati sa cumparam anumite produse pentru ca în felul acesta facem economie sau primim ceva gratis. Sau daca cumparam anumite produse, vom deveni mai buni si mai puternici fara a schiba ceva din comportamentul nostru.

Un institut de cercetare a marchetingului , a inventariat aproape 9.000 de afirmatii folosite pentru reclame ce urmareau de la spalarea creierului, pâna la determinare spirituala.

Într-o lume în care suntem atât de influentati în decizii, trebuie sa descoperim care sunt adevaratele valori , pentru ca sa putem lua decizii întelepte. Hotarâti-va sa cumparati sau sa împliniti doar lucrurile pe care le-ati descoperit ca merita ; si nu ve-ti fi înselati niciodata !

Rug. Doamne Isuse; ajuta-ma sa aleg doar ceea ce are pret înaintea Ta , privind toate lucrurile din perspectiva vesniciei. Amin

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.