14 Decembrie

0
46

” Dupa ce s-a nascut Isus în Betleemul din Iudeia, în zilele împaratului Irod, iata ca au venit niste magi din Rasarit la Ierusalim, si au întrebat :”Unde este Împaratul de curînd nascut al Iudeilor ? Fiindca Î-am vazut steaua în Rasarit, si am venit sa ne închinam Lui .” Mat 2:1-2

În ziua de Craciun , o învatatoare de scoala duminicala, a început sa citeasca povestirea nasterii Domnului Isus, pentru copiii din grupa ei. La un moment dat, aceasta s-a oprit si a dorit sa vada daca copiii au înteles ceea ce ea citise.De aceea a continuat cu cîteva întrebari : Cum îi numim pe cei trei întelepti ce au venit sa-L caute pe Domnul Isus ? ” cei trei muschetari “! A raspuns unul dintre copiii ce avea aproape cinci ani . Dupa ce au zîmbit cu totii, învatatoarea l-a corectat si a spus în auzul tuturor ca acestia au fost trei magi; nu muschetari !

Dar ca sa se asigure ca n-a mai ramas vre-o neîntelegere, aceasta a continuat cu întrebarile: “Ce daruri au adus acestia pruncului Isus ? “Aur, tamîie si smoala ” ! a raspuns un altul dintre copii . Nu smoala a intervenit imediat învatatoarea ci “smirna “!

Cînd învatatoarea era deacum sigura ca toti copiii au înteles ce fel de daruri au adus magii , le-a cerut acestora sa repete tot ceea ce învatasera: Cînd magii au intrat în casa în care era Domnul Isus, s-au închinat si i-au adus daruri : aur, tamîie si mir..r.. r…”! au raspuns copiii . Nu mir ; a intervenit din nou învatatoarea, ci “smirna” !

Nu-i întodeauna usor sa explici ceea ce s-a întîmplat la nasterea Domnului Isus ; nu-i asa ? Trebuie însa sa ne asiguram todeauna ca ceea ce spunem este bine înteles chiar si de copii , pentru ca nu cumva evenimentele sa fie denaturate .

Rug. Doamne Dumnezeule ; ajuta-ma sa înteleg felul în care îmi vorbesti , pentru ca nu cumva sa pierd din mesajul întruparii Fiului Tau . Amin

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.